Inmiddels krijg ik voor OMF zoveel foodpost binnen dat de meeste producten die ik ontvang bekeken worden en achterin een kast verdwijnen. Super zonde eigenlijk maar het is zó veel dat ik het simpelweg niet allemaal kan gebruiken of proberen. Producten die ik zelf helemaal niet gebruik verzamel ik trouwens altijd en eens in de zoveel tijd gaat er dan een krat aan spullen weg. Dit wordt weggegeven aan verschillende mensen die er wel iets mee kunnen. Recentelijk kreeg ik een aantal nieuwe bakmixen thuisgestuurd en een van de nieuwste mixen is er een van Dr. Oetker. Een bakmix voor Brookies: een combinatie van brownies en koekjes. Grappig, ik heb ooit zelf al een keer Brookies gemaakt namelijk maar dat waren meer brownie-cookies. Met de bakmix van Dr. Oetker maak je brownies met een koeklaag bovenop, heel anders dus! In ieder geval trok Tim laatst een keukenkastje open en daarin zag hij deze bakmix staan. “Ik ben eigenlijk best benieuwd naar deze mix!” – zei hij en een aantal van jullie hadden ook al aangegeven nieuwsgierig te zijn. Gelukkig moest ik diezelfde dag toch filmen en daarom besloot ik de bakmix voor camera te reviewen. In onderstaande video zie je het resultaat!

Klik hier als je de video niet kunt zien

Dr. Oetker Brookies

Over de auteur

28 jaar, oprichter van OhMyFoodness, staat fulltime in de keuken en reist anders de wereld over. Houdt van fotograferen, filmen. Gaat naar bed en staat op met (de gedachte aan) eten. Woont samen met vriend Tim, baby Vic (maart 2017), hond Senna en katten Dino en Charlie in Apeldoorn. Auteur van het Guilty Pleasures Kookboek (2015) en Reishonger (2017). Instagram: @ohmyfoodnessnl