Zo leute, het was me ’t weekje wel weer. Het gekke is dat mijn agenda helemaal niet zo vol stond maar klaarblijkelijk heb ik zóveel gedaan (is ook echt zo!) dat ik toch het idee heb dat ik druk ben geweest en tijd tekort kwam. Qua eten was het wederom een fijne eetweek; niet zo gevarieerd als vorige week maar alsnog wel lekker. We startten de week met een super gezellig etentje met een gezelschap van 12 personen en de rest van de week heb ik vooral voor gemak gekozen. Zo kwam het nou eenmaal even uit. Kijk je mee naar een nieuw Sab’s Eetoverzicht?

Zondag

Zoals ik al zei trapten we de eetweek af met een gezellig etentje. Ik vierde mijn verjaardag en de lancering van het Reishonger Kookboek voor een select clubje. We gingen uit eten bij The Hangar in Teuge! Het eten was lekker zoals altijd, de service die avond ronduit slecht. Zo jammer! Het is overduidelijk dat dit restaurant niet (goed) is ingespeeld op grotere groepen. Maar goed, het ging natuurlijk om het eten. Vooraf nam ik pasta met gamba’s en coquilles, mijn hoofdgerecht was een heerlijke burger en als dessert koos ik voor het witte chocoladetaartje met verse aardbeien en rabarber. Vooral de burger en het dessert waren héérlijk.

Maandag

Maandag toch maar weer zelf de keuken in en dat was een groot succes. Ik maakte kokosrijst met gemengde groenten en had op de markt zaterdag verse tonijn gehaald. Deze wentelde ik door sesamzaadjes en bakte ik even kort in de pan. Ik hou echt van tonijn op deze manier, zó lekker. Het liefst zet ik ’t nu iedere week op de planning, haha.

Dinsdag

Het bord ziet er een beetje karig uit zo maar we hebben dinsdag echt lekker gegeten! Ik maakte paprika’s uit de oven met onder andere ricotta (recept komt nog online; was namelijk een heel lekker bijgerecht!) en daarbij aten we kip uit braadzak. Mijn kipfiletje ligt er heel troosteloos bij zo, maar ik at later nog een poot ;)

Woensdag

Woensdagavond at ik later in verband met mijn CrossFit training. Nu Vic er is moeten Tim en ik afwisselen met trainen. Eerst trainde ik om half 8 en Tim om half 9 en namen we Vic mee tijdens de ‘wissel’, maar met het warme weer willen we Vic toch eigenlijk wel om 19.00 uur op bed hebben liggen. Ik trainde dus al een uur eerder waardoor ik tegen 20.00 uur at. Ik had ’s middags al vegetarische groente-enchilada’s gemaakt en die at ik ’s avonds met avocado, kiemgroenten en zure room. Het recept voor de enchilada’s ga ik nog delen!

Donderdag

Viv kwam donderdag weer eens een dagje werken en we lunchten pas heel laat. Om half drie kwamen we erachter dat we nog niet hadden gegeten, oops. Echte foodies. Op het pleintje om de hoek haalden we Turkse pizza maar die was zó gevuld dat ik hem maar voor de helft op kreeg en ’s avonds niet zo’n trek meer had. Tim at de leftovers van de lunch, ik at ’s avonds nog een groentewrap van de dag ervoor die over was en een klein stukje börek.

Vrijdag

Vrijdag aten we pasta, dat was alweer eventjes geleden namelijk. Met avocadopesto en verse zalm. Heerlijk!

Zaterdag

Cheatday gisteren. Dat hadden we wel verdiend vonden we. De eerste keer dat we beide zaten zonder iets te moeten gisteren was 20.30u. Om 08.30u ’s ochtends stonden we op. Het was een lánge dag dus dit ging er stiekem best even in.

Aankomende week wordt wederom een fijne week. Tim is vandaag jarig en dat vieren we vanavond met een barbecuefeestje. Aankomende dinsdag ga ik eindelijk weer eens met mijn foodievriendinnetjes eten (bij The Lobby in Hotel V – Amsterdam) en vrijdagmiddag heb ik een uitgebreide lunch. Wel even kijken hoe we dit allemaal netjes gaan inpassen in de #fitfoodmomchallenge maar ik vertrouw erop dat dit goed komt zolang er maar voldoende getraind wordt naast al het eten.

Fijne zondag! x

2 reacties

Laat een antwoord achter

Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.